Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Придбаний товар в інтернет-магазині "PerfectStore" Ви завжди можете повернути протягом 14 календарних днів з моменту отримання посилки, за умови, якщо він не був у використанні, а його оригінальна упаковка, товарний вигляд та споживчі властивості (етикетки, чек, ярлики, що містять характеристики товару) збережено. Щоб повернути товар, будь ласка, виконайте такі дії: 1. Обережно запакуйте товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті). Оригінальна упаковка має бути без пошкоджень (без скотчу, написів, наклейок та інших сторонніх елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд, частиною якого є упаковка). 2. Уважно заповніть заяву про повернення, яка додається до замовлення: а) у таблиці поруч із назвою товару у графі «Кількість» вкажіть кількість товару та код причини повернення б) заповніть таблицю з Вашими персональними даними та реквізитами для повернення Вам коштів в) поставте особистий підпис. 3. Зверніться до відділення "Нова Пошта". Вкажіть дані одержувача: Отримувач: Радіонов Артем Телефон: +38 (066) 464 59 69 Адреса одержувача: м. Ізюм, Харківська обл., Нова Пошта, відділення № 2, пров. Східний, 2 Повернення коштів здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки у відділенні "Нова Пошта".
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.